29 Kasım 2010 Pazartesi

küfürlü içerik*

her şey ben çok küçükken başladı.
elimde dandik siyah bir gitarla yollara çıktım. hani olur ya bir derviş çıkar, elinden tutar, ferrasini satar, uzaklara kaçar... bende hiç durmadım o dandik gitarı sattım. artık yollar daha parlaktı. düşünmedim ve gittim kendime admira aldım, dandiğin bir üstü.
konservatuar sınavlarını kazanmakta kararlıydım. 9 eylül üniversitesinin kapılarıan dayandım.
önce gözlerini devirip bana acırcasına baktılar, abartıyorum tabi ki.
herneyse kimse konservatuara gireceğime benim kadar inanmamıştı. evet yaptım, sınavı kazandım, pişman değildim.
ta ki benimle birlikte yeni sistem okula gelene kadar. o kadar dertiyim ki blog, tarih sınavına çalışmıyor yazıyorum.
pişman olmak demişken her sabah ''A'' kişisinin küstahca bakışlarına maruz kalıyorum. içimden gülüyor ve geçiyorum. şu an ablam yazdıklarımı okumakta elindikleri fındıklar, paramparça.

şaka bir yana blog macerasına merhaba!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder